2010-10-14

Ooops.

Oppa och jag var tvungen att få vår GG-dos, så på något vis hamnade jag på soffan där jag tog en tupplur tills nu... Missar min planerade pilates, men känns dumt träna när min hosta inte gått över än (!). Mysigt med flygplansluft i 20 timmar på måndag också... Helvete, vill inte hosta A i ansiktet det första jag gör!

Förlåt att jag inte är något roligt just nu. I och med exjobbet och presentationen och BFF som bor här och allt fixande inför resan och alla vänner som vill ses innan man åker... Så har jag liksom ingen tid över till bloggandet. Men snart är ju i det där underbara "landet" California och då ska ni få se på bloggande!! Inte första veckan kanske. Wink, wink.


Hallonsorbet istället för pilates!

1 comment:

Sanna said...

Hallonsorbet är gott! och den där är dessutom mjölkfri! :D.