2010-10-11

Passionsfruktscheesecake

Ja, jag vet att jag inte har bloggat på hela dagen. Men jag har haft roliga saker att göra hela dagen! Efter jag lämnade in min synopsis, gick jag ner på stan och köpte hostmedicin och fikade med M på Café Linnés. Passionsfruktscheesecake (långt ord!). M är en skojsig liten italienare! Han behövde råd i hur man hanterar svenska tjejer. Mitt expertisområde, jajjemänsan.

Efter fikan stressade jag mig till gymmet för att skaka min rumpa på Zumba. Roligt och svettigt värre. Hem, duscha, ta på sig annat än mjukisbyxor och sedan till Snerikes för att "ta en öl" med L&H. Om ni har läst noga så märker ni kanske att jag inte har ätit så mycket hittills, så tog en Snerikesburgare också. Vi diskuterade livet och L hittade en tjugolapp under ett bord. Varför är jag aldrig en människa som kan hitta pengar?



Mina fina tjejer!

No comments: