2010-10-05

Wohow!

Åh, vilken dag! Gick upp vid klockan 8.30 för att koka mer tortellini åt syrran. Skickade med henne 2 matlådor och en dessertlåda. Åh, jag kommer att bli en bra mamma någon gång i framtiden!

Efter lunch var jag på möte med min handledare och gick igenom min synopsis. Ska flytta runt lite stycken, men annars såg det ganska bra ut, tyckte hon. Kommer ju att kritiseras hårt på synopsisredovisningen nästa vecka dock...

Och jag har bokat biljetter till Sacramento!
18 oktober till 29 november kommer jag att spendera i soliga, vackra, underbara Kalifornien. Får träffa min älskling, min familj, mina vänner! Can't wait!

Blev 30 minuters crosstrainer på gymmet också efter mötet. Jag känner på min kropp att jag inte sovit bra de senaste dagarna... Nu ska jag iväg på möte i Universitetshuset och svara på blivande utbytesstudenters frågor om mitt år i USA.


Representativ?

2 comments:

Marylicious said...

Duktig du e som tränar heeela tiden!!! :)

Naffe said...

Kom hit så vi kan träna heeeela tiden ihop! ;)