2010-10-29

"Home"

Bad min kusin hämta upp mig från A's hus och är nu i South Sac hos min moster (som jag bodde hos förra året). Pratade med min mamma förut och hon trodde att jag och A hade bråkat och att det var därför jag skulle bo hos moster. Nej, tänkte bara att det skulle vara praktiskt att vara här imorgon när moster ändå är ledig och sedan ska jag och kusinen ut på kvällen. Moster är på jobbet nu, men jag umgås lite med mosters man och Cupid... som har blivit superstor! Han är bara 7 månader och han är redan monsterhund! Söta, fina Cupid! Nu leker vi catch the ball.

Åh, en av mina sororitytjejer ringde mig nyss! Det ska bli så kul att gå ut med dem på halloweenparty imorgon! Vi är ett helt gäng som ska till Dream inklusive min kusin och hans kompisar. Wohow.


Stupid Cupid! Han är så fin!

2 comments:

Sanna said...

Jättesöt!!

Naffe said...

Visst är han, Sanna!