2010-10-20

God morgon, Sacramento!

Ja, jag vet att jag har varit här i en dag redan. Sorry att jag inte har bloggat! Kom fram i måndags runt 21-tiden lokal tid. Hade alltså varit på resande fot (från Lkpg-Sac) i 25 timmar totalt. Var ganska så trött med andra ord. Jag och A har sedan dess koncentrerat oss på att lära känna och vänja oss vid varandra igen. Det är lite konstigt nu i början, men det blir nog bättre sen. Igår var vi och käkade en magnifik frukost på The Orphans, handlade groceries på Wal-Mart och handlade lokalt odlade frukt&grönt på ett ställe utanför stan. Sådant som par gör.



Jetlaggen är en bitch och jag vaknar runt 6 på morgonen superpigg. Ska försöka schemalägga några intervjuer nästa vecka, så jag kan sätta igång med mitt projekt. Spännande! Nu ska jag väl återgå till min frukost (Cinnamon Crunch Toast) och guavajuice. Ah, socker...

Vi hörs senare! Puss!

No comments: