2010-10-16

Shopping med Esofie!

Tyckte det var ovanligt tyst i huset och gick ner för att kolla läget. Mamma i gungstolen i köket, pappa i fåtöljen i vardagsrummet, brorsan på soffan i allrummet... Typ hela min familj tog en simultan tupplur. Äpplet faller inte långt från trädet, eller hur var det nu? Älskar dem.

Har nyss varit på IKANO-huset med min älskade Esofie. Vi shoppade lite smycken till oss själva och presenter till mina släktingar i USA. Grymt nöjd. Esofie är en perfekt shoppingpartner, då hon alltid uppmuntrar mig att köpa saker jag velar om. Å andra sidan kan vi uppmuntrar varandra lite fööör mycket och så står vi där plötsligt med 3 par skor och 5 tröjor var... Men jag älskar dig, vännen!

Hittade en present till A's mamma. Men vad tycker ni? Ska jag ge någon present till A's mamma? Fjäskigt eller trevligt?


Halsband från Glitter, 25 pix styck! Perfekt!


Så sjukt söta handmålade julgranskulor från Cervera till min kusins fru och min blivande svärmor (?)! Eller vad tycker ni?


Och så lite svensk choklad till vännerna!

1 comment:

https://sextoysonlinestore.com said...

Tips på BILLIGA sexleksaker intimleksaker.com
Har köpt en anal dildo på intimleksaker.com
Köpt Kamagra från www.intimleksaker.com
Rekommenderar intimleksaker.se och sextoyonlinestore.com