2010-10-06

Pust och stööööön!

Gomorron' gomorron'! Det är la gött att sova i 12 timmar eller? Får en att känna sig som värsta latmasken enna!

Ja, jag vet inte var göteborgskan kom ifrån. Min hand hade somnat, så jag skrev hela förra stycket med en domnad högerhand. Det ni! Ja, vad väntar mig idag. Tänkte rätta uppsatsen lite. Sedan ska jag och C åka och handla en massa mat. Jag har lovat en massa vänner att göra vietnamesisk mat. Ikväll kör vi en tjejkväll, imorgon kör jag med internationella vänner och på fredag blir det en vietnamesisk lunch med några vänner. Pust och stön, varför ska jag vara så himla snäll?

På tal om pust och stön, jag måste berätta en rolig historia. När jag var i Lkpg och skulle hämta upp min bror som bor i Ryd nu med bilen tänkte jag skämta lite med honom. Så när han öppnade bildörren för att kliva i började jag gasa och körde iväg. Precis när han öppnar bildörren säger han "pust och stön" men som istället blir "pust och stöööööön" eftersom han blir så chockad och så hoppar han upp på bilens innergolv så han hänger där som värsta James Bond. Jag dör lite av skratt. Vanliga människor skulle ju bara ha släppt bildörren och stått kvar på marken!


Tänk er den här killen hängandes på bilen som James Bond!

No comments: