2010-10-26

Bloggtorka

Ok, så här ligger det till. Jag har ingen blogglust, kan bero på att jag inte har mycket att blogga om. Killen jobbar och jobbar, och jag har gjort 3 intervjuer hittills och sitter och transkriberar (skriver ut) dem för att skicka dem till min handledare för att få input. Har träffat mina gamla arbetskollegor på Walgreens-apoteket jag jobbade på förra året. Det var kul att se deras chockade miner!

Nu till en nyhet värt att skriva om: Jag har träffat A's mamma. Japp. Big deal. Han har inte presenterat någon för hans familj sedan sitt ex. Jag är alltså flickvän nummer 2. A's mamma och hennes kille är trevliga. Igår kväll kom vi hit och vi ska stanna till torsdag, då A måste tillbaks till Sac för att jobba. Än så länge är det lite... konstigt. Ni vet ju hur det är. Lite stelt, lite konstigt. Men det går väl över. Amerikaner och PDA (public displayed affection) är den största skillnaden. Svårt med avstånd, när man är kär.

Jag är lite nere, som ni kanske märker. Men jag ska repa mig. California, sol, palmer och värme! Vad mer kan jag önska mig?

No comments: