2010-10-29

Cake

"Apparently a week with Lu, changed Charlotte from deeply sarcastic to Deepak Chopra". HAHAHA, blev påmind om varför jag älskar SATC, vilket jag kollar på just nu när A har gått till jobbet. Tänk om jag bodde i New York. En dag, mina vänner, en dag ska jag bo där. Jag lovar er!

Idag återvände vi från Fairfield till Sac och vi har bara tillbringat dagen med att bara mysa. Vi såg en jättebra indiefilm Nick's and Norah's Infinite Playlist. Bra och gullig story och massvis grym musik. Vi käkade grekiskt, käkade tårta och bara låg i sängen och pratade och kysstes. Och lite annat, men det behöver vi inte gå in på.


Ni har sett den här diner'n förut. Älskar deras inredning och cakes. Idag blev det key lime pie och turtle cake. Fantastiskt! Tur att jag inte bor här, hade blivit fet. Fetma.

1 comment:

Oppa said...

I choose you? :D