2010-10-12

Narcissist, javisst!

M tycker att jag har för många bilder på mig själv på Facebook. Jag har 39 egna album, 720 bilder jag är taggad i och 73 bilder i mitt Profile Pic-album... Vadå, vad menar han? Kollade igenom mina profilbilder och fick bekräftelse att jag är en narcissist. What to do?

Här är de populäraste profilbilderna (baserat på antal kommentarer och komplimanger jag fått på bilderna):


San Diego, 2010. Folk verkade gilla rocker-stilen.


Sac, 2010. Ja, jag ser ju inte precis ut som mig själv, men det gillade folk.


Uppsala, 2009. Trots att jag var lätt överviktig på den här tiden, gillar killar denna bild.


Sac, 2010. Bohemlooken gick hem. Även hos A.
Bilden togs precis den kvälen jag träffade honom!


Sac, 2009. Kommentarer överflödiga.


Stockholm, 2010. Headshot taget i studio.

No comments: