2011-05-12

Doft av syrén

Har haft två seminarium och workshops till idag och nu är det bara en dag kvar på BMC. Känns både bra och ledsamt. Det kan vara en av de sista gångerna på länge som jag får träffa mina goa kursare. Sedan kommer vi att vara fast på våra apotek på olika håll i Sverige... Sorgligt men sant. Ah well, life goes on. Man har ju Facebook, höhö!

Det känns som om jag har legat under ett pollenattacksträd hela dagen. Det är så sjukt mycket pollen i luften just nu. Jag är som ett gråtande och snörvlande barn. Nu ska jag duscha och sedan blir det nationsmiddag med Lisa, Helen och Muhammad. Reunion of Berzeliusskolan's Class of 2005! Good old times...

Det vackra syrénträdet vi låg under på rasten...

Mysiga kursare! Michaela (höger) är ett sådant charmtroll, kommer att sakna henne!

No comments: