2011-05-27

Vårrullar och Xbox Kinect

God kväll, kära vänner. Jag är så trött, men tänkte ladda upp lite bilder från kvällen. Eftersom det var regnskurar/hagel/solsken/vindstorm om vartannat på fredagen, så bestämde jag mig för att fixa lite vårrullar till tjejerna istället för att grilla. Vi hamnade hos Emelie och tjejerna var riktigt duktiga på att rulla rullarna. När magarna var mättade bestämde vi oss för att smälta maten genom att köra Kinect Sports. Så sjukt jäkla roligt! Har inte skrattat så mycket på länge. Det var väldigt jobbigt också, alla svettades och var varma efter några omgångar. Galet vad teknik kan göra nu för tiden. Jag står framför en tv och en kamera och det jag gör i verkligheten avspeglas i tv-spelet. Helt galet. Anyhow, kvällen avslutades med äppelkaka med vaniljsås (eller var det tvärtom?) och lite Guitar Hero. Sofie rockade järnet till Pretty Woman och Emelie var bara allmänt bäst på allt. Ja, jag låter bilderna tala för sig.

Tjejerna rullar under stränga ögon och direktiv från mig.

Emelie och Sofie spelar bordpingis med Kinect.

Jag dog av skratt när Sofie och Roland körde häcklöpning. "Höga knääään, HOPPA!"

Och så lite Guitar Hero på det. "Vänta, jag ska bara hämta mina glasögon..."

1 comment:

Sanna said...

Åh, vårrullar!!