2011-05-25

Värmland och Göteborg bokat!

Nu har jag pungat ut 1000 SEK för tågbiljetter till Värmland nästa helg och bussbiljetter till Göteborg på midsommar. Måtte det bli bra väder och härliga helger med vänner, skratt och annat mys. I Värmland blir det att hänga med Erica, Yemi, Ericas bror David, gamla kursaren Ghazaleh, Matt och hans amerikanske vän, Turner. Vi ska bo i Ericas sommarstuga, bli bitna av myggjävlar, paddla kanot (öh?), bada i sjön och grilla hela dagarna.

Erikas sommarstugas brygga

Värmländsk skönhet...

På midsommar blir det Göteborg med min underbara Lenis och hennes vänner. Vi har inte riktigt diskuterat vad vi ska göra, men någon form utav middag/picknick, snapsar, fylleri och midsommarkänsla måste det ju bli. "Fräääsch!", som hennes kompis säger. Han tyckte jag var fräsch på mina facebook-bilder. Haha. Saknar min underbara, galna, roliga Lena.

The Asian Twins back together again. Tänk att det var snö sist vi sågs!

Jag vill dansa Små Grodorna runt en midsommarstång!

... och såhär vill jag att vi ska se ut, Lena!

No comments: