2011-05-21

Vårbal 2009

Eftersom jag missar de senaste 2 vårbalerna får ni se lite bilder från vårbal 2009, innan jag åkte till USA. OMG, jag var så tjock på den tiden eftersom jag var nyss hemkommen från Taiwan och Hong Kong, deppig på grund av mitt förhållande, jobbade halvtid och pluggade heltid... Men ändå lyckades jag klämma in mig i min balklänning från när jag var 18 år och dansade abiturientbal i Linköping. Kom ihåg att mina korridorsgrannar fick hjälpa mig att knäppa klänningen... Men det var en fantastiskt rolig kväll med middag på Smålands nation och dans till småtimmarna på Göteborgs nation! Mina kursare, jag saknar er!

Andreas i sin cape, Sofia och Emma poserar framför domkyrkan

På Smålands nation

Kommer ihåg att förrätten var god. Sedan blev jag för full för att känna smaker...

Mitt snygga middagsällskap

Mötte upp och minglade med kursare på Gbg's

Snygga studenter på dansgolvet

Fest till morgonkvisten

Promenad hem någon gång vid kl 6...

No comments: