2011-05-26

God kväll, nattugglor!

Sorry att jag inte uppdaterat på hela dagen, mina kära. Har sett att ni kikat in. Hade inte så mycket att blogga om idag. Det känns som om jag har en massa planer för bloggen: bildbloggar, rekommendera apoteksvaror, ändra bloggnamn och tema... Men jag får bara inte tummen ur. Dessutom vägde jag mig idag och till min fasa vägde jag alldeles för mycket, så nu känner jag mig tjock också. Ack, mitt fantastiska självförtroende, where art thou?

Ingen bra dag helt enkelt. Eller, jobbet gick jättebra som vanligt. Men jag har känt mig lite off. Kanske för att det närmar sig helg och energin börjar ta slut. Dags att ladda batterierna helt enkelt. I morgon är det äntligen fredag. Ska jobba 10-16, sedan blir det att handla lite ingredienser till min halv-åtta-hos-mig med Emelie och Sofie. Ska bli lite vietnamesiskt! Hoppas tjejerna gillar det! Rapport får ni imorgon!

Lite havredryck efter gymmet är good for you.

No comments: