2011-05-22

Naffe-helg

Sorry guys, för dålig uppdatering idag och den här helgen. Men jag har haft en riktig Naffe-helg. Har alltså bara fokuserat på mig själv den här helgen. Knappt svarat i telefon eller på sms. Knappt gått utanför huset förutom till gymmet. Knappt pratat med någon. Bara packat upp min resväska, städat, plockat, fixat och sovit. Som jag har sovit... Jag var verkligen trött. De senaste 3 veckorna har varit intensiva. Skönt med en Naffe-helg då och då. Men inte för ofta!

Men idag då? Idag var jag på Bodypump och pumpade. Jag kände mig väldigt stark och jag insåg att 90% av alla tjejer har rosa träningslinnen. Sedan cyklade jag runt i Valla och försökte hitta Fadias familjs kolonilott (eftersom hennes mobil hade dött). Jag cyklade vilse och blev utstirrad av svenskarna eftersom de trodde jag var en kines som ville stjäla deras jordgubbar. Jag har även kollat klart hela säsong 4 med Gossip Girl. Kläderna var fantastiska som alltid men till och med ett stort fan som jag blev besviken på season finale. Weak.

Det var allt från mig idag. Vi hörs på jobbet imorgon. Klart slut, varulvstjut.

Mitt favoritpar: Chuck & Blair

No comments: