2011-05-24

Goodiebag!

Haha, jag skrattar när jag ser den här bilden på mig själv! Jag ser så glad ut med min goodiebag från RFSU! "Ni ska få lite prover också" sa produkttjejen, så vi trodde vi skulle få lite kondomer typ. Men vi fick hur mycket som helst! Ska presentera dem imorgon så ni kan lära er lite om vilka intimgrejer som finns på apoteket.

Det låter väl som en bra idé? Att jag presenterar och rekommenderar lite grejer från apoteket då och då. Det här ska ju förmodligen bli: En apotekerskas bekännelser-blogg snart. Finns ens det ordet? Apotekerska? Hm. Bloggens namn ltåer fruktansvärt tråkigt i och för sig. Vem vill veta vad en torr nörd i vit rock och sandaler tycker och tänker? Vad tycker ni?

Så här glad blev jag över vår goodiebag som innehöll allt från kondomer till vibratorring...

No comments: