2011-05-19

My American Family

Sist jag var i USA hade vi en liten BBQ hos min moster i hennes rosenträdgård. Ostron och kycklingvingar slukades i mängder och vi hängde lite med min familj. Mysigt, även min familj tenderar att tjafsa högljutt på vietnamesiska samtidigt som min stackars pojkvän inte förstår ett ord... Men jag tror han hade det ganska trevligt i alla fall. Trots att alla tvingar honom att ta mer mat hela tiden fast han är mätt. Tror det är en asiatisk grej...

Min vackra moster. Kan ni tro att hon är 56 år gammal?

Dan och hans apotekarfru Vivian kom förbi efter att ha varit och köpt en SUV, eftersom de väntar tillökning i familjen. Ser ni min lilla favorit-nephew Darren?

Kusin Edison grillar, samtidigt som hans flickvän Vivianne och min uncle chillar.

Gubbarna kämpar med oysters...

Mmmm.... Så gott. Ser ni hur stora de är?!

Mätta och belåtna...

No comments: