2011-05-17

You stink!

Alltså hörreni, jag vet att jag tjatar men åh vad jag trivs på mitt apotek! Det kanske inte känns så i höst och det kanske inte känns så om jag skulle jobba där i 10 år, men just nu stortrivs jag!

Har försökt blogga hela dagen från telefonen, men det har inte funkat! Teknik verkar hata mig just nu. Kan inte skicka mail från min iPhone, kan inte få min nya hårddisk att funka med min MacBook (såg ni, iPhone och MacBook i samma mening!!!). Jag som alltid har varit en stor favorit hos mr. Teknik... Suck. Kanske är Apple som hatar mig.

Idag kom kollegan in med ett gäng prover på produkter på vårt apotek till mig. Först gav hon mig Retardex- och Gum-produkter bara och sade "det här är till dig", så jag undrade om jag hade taskig andedräkt. Men det var bara prover. Vet ni hur mycket prover från apoteket jag har här hemma?!

Dagens lunch: Brorsans underbara kräftsoppa. Efterrätt: tuggumi som höjer mental prestation, ökar fysisk aktivitet (?) och ger en sund och elastisk hud. Det ni!

Mina gratisprover från bara idag...

1 comment:

Sanna said...

Så kul att hälsa på dig idag!
Vet du, jag trivs också på mitt apotek. Det känns som att det är en ganska bra miljö att arbeta i :D.