2011-05-13

ALL IN!

Min torsdagskväll var något utöver det vanliga. Eller, ni party animals kanske tycker att börja dricka vid klockan 18 och sluta vid 04 är normalt. Men ha i åtanke att jag är gammal och trött nu för tiden. En stadgad kvinna. Anyways. Det började med fyra gamla gymnasiekompisar som skulle käka lite nationsmiddag på Smålands...

Muhammad och Lisa käka burgare på Smålands nation. Service var kass...

... burgaren var minimal och mina pommes var mjuka och sladdriga. Skandal!

Vi gick till Värmlands nation där de hade en tipspromenad med snuskiga frågor...

Där stod i alla fall Matt i baren och gav oss nästintill gratis drinkar och öl!

Bara jag och Lisa var kvar till slut. Vi och våra drinkar... Det började bra.

... men slutade i kaos.

Och vi tog kort på våra skor. Vet inte varför det var så roligt...

Klockan halv ett gick vi till Stockens, kom in gratis (Matt och Lisa på Matts kk och jag på mina gamla kontakter) och dansade galet i 30 minuter tills de stängde. Sedan blev det efterfest med gratis öl på Värmlands till klockan 04...



No comments: