2011-05-21

Solhälsning!

Jag vaknade klockan 13.30 idag. Precis då poweryogan skulle börja... Men är det inte så sjukt härligt att bara ligga i sängen, höra fåglarna kvittra, dra täcket mot hakan och somna om igen.... Mmm, om jag inte älskade mitt liv så mycket skulle jag nog sova bort det.

Var dessutom uppe till 04.30 imorse för att skypea med A. Det var mysigt, vi skypear ju bara typ 1 gång per vecka nu för tiden, sedan han började på sitt nygamla finansjobb på Franklin Templeton. Nu när jag googlade det insåg jag plötsligt att företaget har ett svenskt kontor i Stockholm! (Baby, check it out, Franklin in Sweden!) Men även om vi pratar så sällan så saknar jag honom varje dag, hela tiden. Men vi är glada och positiva. Vi ses ju igen i augusti.

Nu ska jag käka små jordgubbar och stora körsbär och förbereda mig mentalt inför gymmet...

Nom nom nom...

No comments: