2011-05-16

Super woman is back?

Vilken bra dag på jobbet! Jobbade 10-19, men det gick så fort! Kunderna log och tackade för trevligt bemötande och kollegorna hade alla saknat mig så (sade dem i alla fall...)! Och det gick jättebra att skriva på mina egna recept! Min handledare behöver inte göra något längre utan nu är jag i princip självgående. Fattas bara att jag gör en hemsk felexpediering... Men nej, det ska nog gå bra. Håll tummarna!

Ikväll har jag och Sofie bara hängt och skvallrat. Diskuterat plastikoperationer och dåligt självförtroende. Jag förstår inte hur vissa kan ha så dåligt självförtroende, som till exempel Sofie. Finaste tjejen både på insidan och utsidan. Det handlar väl mycket om hur tjejer framställs i media. Jag är så klok.

Kollegorna gillade min present från Cali. See's Candies' Peanut Brittle, mmm... Det var så gott att jag nästan ångrade mig att jag gav bort den!

No comments: