2011-05-28

En konstig lördag

Detta var mig den konstigaste lördagen jag haft på länge. Jag somnade inte förrän klockan 4 i natt eftersom jag stannade uppe och pratade med min älskade A. Vi hade ett fantastiskt Skype-samtal med precis vad vi båda behövde. Han är verkligen precis vad jag behöver. I love you, babe!

Anyhows. I och med min sena sömn vaknade jag inte förrän 12 och käkade lunch med min far. Vet ni vad jag gjorde sen? Ja, ni gissade rätt. Jag gick och lade mig igen. Och sov on-and-off till klockan 17. Haha, vilken lördag. Det är ändå kallt och molnigt ute, så jag missade ju inte precis något. Nu är päronen iväg på middag hos en bekant. Vad ska jag hitta på?

Fick mail från A's mamma häromdagen då hon skickade bilder på oss från Thanksgiving, när jag var där i oktober förra året. Bättre sent än aldrig... Gulliga bilder, or what?

Thanksgiving middag med Anthony's mammas släkt. Här med mormor, A's mamma, hans två söta kusiner och A himself.

Hemma hos A's mamma Liz med hennes två älsklingar Mika och Kelly.

Åh, de är så söta. Vem sa att jag inte var en hundmänniska?

No comments: