2012-07-31

3 dresses

Mina vänner, jag har en viktig fråga till er. Vår förlovningsfest stundar och vi ska ha en fest med mina föräldrar på dagen och sedan en fest med mina vänner på kvällen. Då återstår den viktiga frågan: VAD SKA JAG HA PÅ MIG? Har köpt tre klänningar och håller på att vela mellan dem. Ni har ju bra smak, hjälp mig!

Klänning 1 med draperingar och enaxlad. Klänning 2 med paljetter och orange kjol.

Klänning 3 med spetsöverdel och puffig, veckad kjol!

Vad tycker ni? 1, 2 eller 3? 

9 comments:

Anonymous said...

Klänning 1 !
/ läsare från Stockholm

Anonymous said...

Den första!

/läsare från Eskilstuna

Grattis till förlovningen!

Sandra said...

3:e! /sandra

Anonymous said...

all are nice, love the second!

Anonymous said...

Första! Damn girl!

L said...

1:an :) Shit så snygg du kommer att vara (dvs snyggare än vanligt) =)

Marie said...

2:an!

Anonymous said...

nothing! ;) see you sunday love -A

Anonymous said...

3:E!!! guuud va fin den är - el ja, det e alla. Grattis till förlovningen fina Naffe och hoppas ni får en underbar fest <3 // Uppsala-Fanny