2012-07-29

Last night

Ursäkta min bitterhet igår kväll. Jag pratade med Anthony om det och han lugnade ner mig. Det är ju inget att vara upprörd över egentligen, men de känslorna hade bara legat där så länge och bubblat. Behövde väl bara få ut dem. Thanks for listening, babe.

Anyhow, cyklade hem till mig runt kl 22 efter att ha pluggat i några timmar. Sedan blev det spontanutgång med Lisa och Helen. Det var så roligt, för de var hos Anna i T1 och första gången de ringde mig hade de åkt vilse med bussen och tredje gången halvsprang de från stationen för de ville inte att jag skulle vänta, man kunde höra Lisa flåsa "åh, jag får håll" i bakgrunden. Haha. Ni är för söta. 

Vi satte oss och tog en drink på BK och pratade om livet, fotboll och allt möjligt. Så gick det med min vita vecka... Nästa vecka ska jag bli bättre. 

Sometimes a girl just need  a drink...

... and two pretty girlfriends!

Min outfit: bustier från Lindex - jeans och skärp Calvin Klein - kavaj över (så klart)
läppstift Make Up Stores Prairie - parfym Gucci's Envy 

1 comment:

Lisa said...

Nu åker ju jag, så då kanske det blir lättare med vit vecka :P