2012-07-21

Min lördag

Jag är så besviken på mig själv. Har inte pluggat ett skit idag. Jobbade kl 10-14 idag och kom hem sjukt hungrig och sömnig. Tryckte i mig en macka och kurade ihop under täcket. Tänkte bara ta en liten tupplur och sedan plugga men vaknade inte förrän klockan 17. Suck. Antar att jag var tröttare än jag trodde. Gick upp, städade badrummet, diskade och städade mitt rum. Cyklade sen till föräldrarna för att käka middag med dem och släktingarna. De åker hem till Kanada på tisdag, tänk vad snabbt det har gått! 

Runt klockan 21 mötte jag upp med söta Lisa på Stora Torget. Vi satte oss på NH, drack varsitt glas rosé och pratade om killar, vänner och killar. Kvällens citat från singel-Lisa: "Jag har ett harem, men jag känner dem inte". Sötnos! Men vad kallt det blev senare på natten. 9-gradigt. Stackars alla små blondiner som gick runt i sjukt korta shorts. Jag har kurat ihop mig under täcket nu. Sov gott, mina vänner.

Min mammas fantastiska bakgård, min oas.

Kladdkaka, grädde och jordgubbar!

Lisa och rosé!

No comments: