2012-07-24

Min tjejkväll

Mötte upp tjejerna efter jobbet och vi satte oss på NHs soliga uteservering. Beställde in en tallrik vitlöksstekta räkor med aioli. Säga vad man vill om NH men deras mat är riktigt bra! Har sagt det förut och säger det igen. Mycket bra jobbat, NH!

Efter maten diskuterades glass på Bosses och då kände jag (och mina vader) att jag skulle skippa träningen i kväll och ta en glass istället. Blev pecannöt i strut i solen. Fantastiskt. Tack för att du övertalade mig, Lisa! Man måste passa på att insupa sommaren, som Lisa säger. Hon är min guru.

Nu ska jag plugga lite.

Vitlökstekta räkor på NH, mmm! 
Goa tjejer med goa glassar!
Såg den här stackaren liggandes utanför min port. Stackars barnet som tappat sin Tigger!

1 comment:

Lisa said...

Ja, jag säger så himla många visdomsord den här sommaren!