2012-07-21

Dålig morgon

Åh, jag är så jävla irriterad. Vaknade klockan 8, sjukt trött, för att skypea med A. Killen sitter och spelar datorspel och har sin mobil på laddning i ett annat rum, så han hör eller ser inget. Jag sade igår att jag skulle gå upp vid kl 8, men det kommer han inte ihåg heller. Så efter en halvtimme, 2 sms och 1 samtal och jag inte får något svar börjar mitt tålamod tryta. Stänger av laptopen och drar täcket över huvudet. Kanske hinner ta en 30 minters nap innan jobbet. DÅ SVARAR HAN.

Needless to say, var vår konversation inte så bra. Vi båda försökte vara glada och trevliga, men det gick inte bara för mig. Och när A blev sur för att jag förklarade varför jag var irriterad finns det no way back. Min ilska brukar blåsa över, men hans är så seglivat. Han är så långsint. Suck. Jag orkar inte med det humöret. Nu har jag sagt att när vi skypear på min morgon så får han höra av sig när han är redo. Så slipper jag vakna och sitta och vänta som en idiot.

Förlåt att jag är så sur. Jag överreagerar förmodligen, men jag är bara så trött på detta väntande. 

No comments: