2012-07-29

Get a buck in here!

Ja, efter filmen och salladen har Naffe faktiskt pluggat hela kvällen. Duktigt va? Skypeade en snabbis med Anthony nyss. Han dog av skratt när jag sade "get a buck in this room" istället för uttrycket "about to get buck in this building", som betyder att festen är på väg att starta (typ). Han såg framför sig hur man skulle ta in en "buck" (en hjort) på rummet och skrattade så att han fick ont i magen. Jäkla amerikanare. Vänta bara tills han ska lära sig svenska... Haha, jag älskar honom och att vi skrattar mycket ihop (när vi inte bråkar).

Nu ska jag gå och lägga mig. Jobb 10-18 och sedan dubbelpass på gymmet: spinning och bodypump! Tänkte vara lite mer effektiv och träna längre pass på färre dagar, så att jag kan ha flera lediga kvällar till plugg. Bara man laddar upp med mellanmål innan och tar något mellan passen.

En bra start på veckan!

You want me?

No comments: