2013-06-03

"Ge inte upp nu! Kämpa på!"

Vet inte vem av mina vänner som skrev det som kommentar på mitt senaste inlägg, men stort TACK till den personen! Det känns lite bättre nu. Behövde bara bearbeta det lite.

Efter jobbet orkade jag bara inte cykla hem utan ringde Jocke och frågade om han ville käka lite middag med mig. Det är inte något jag gör ofta, spontanringer vänner för att hänga med dem. Men jag kände bara att jag behövde lite omväxling till träning och sitta hemma. Vi käkade på Cioccolata (som btw har bytt utseende totalt, superfräscht!) och sedan tog vi lite fika på Waynes. Jag beklagade mig över livet och Jocke lyssnade tålmodigt. Tack vännen. Mina vänner är bäst.

Nu har jag tittat på Game of Thrones senaste avsnitt och skrikit "NEEEJ" till det brutala bröllopet. Måste läsa boken nu bara för att veta vad som händer härnäst... Bästa serien ever.

2 comments:

Anonymous said...

Varsågod!

/Den mörke snygge mannen

Naffe said...

Tack till den mörke snygge mannen! :)