2013-06-27

Stark

Idag kände jag mig stark. Anthony ringde och väckte mig, vi skypeade lite och han fick mig att känna mig som världens vackraste och muntrade verkligen upp mig. Thanks love. Mamma kände sig lite bättre idag, ingen feber längre bara lite hängig. När jag pussade mamma och pappa god morgon på morgonen kändes det som nattens mörka tankar bara var en dålig mardröm.

På jobbet var min kollega Bettan så gullig och det är en lättnad att jobba med någon som känner mig bra och som kan muntra upp mig genom att prata lite om allt mellan himmel och jord. Detsamma gäller de vänner som hört av sig och pratar om annat. Ibland orkar jag bara inte älta om min mamma och cancer. Skönt att tänka på annat.

Efter jobbet cyklade jag hem i ÖSREGN! Det droppade från hela mig när jag klev in genom dörren.  I kväll käkade familjen blåmusslor och efter middagen cyklade jag över till syrran och lämnade lite grejer från apoteket. Lekte lite med duktiga älsklingen Leon och sedan badade vi honom. Älskar quality time med syrran och Leon.

Nu ska jag sova. Bara fredag och lördag kvar nu... Kom igen!

Just idag är jag stark! Kände mig snygg också, haha. Jadesmycke från 
Anthonys mamma, t-shirt från Calvin Klein och jeans från H&M!

No comments: