2013-06-13

Sofie har fått körkort!

Idag, när jag cyklade till jobbet (fantiserandes om att träffa Kojo på cykeln), ringde en glad tjej och skrek i luren på mig att hon fått körkort! Supergrattis, min fina Sofie! De som känner henne vet hur hon har offrat det sociala livet, träningen, massvis med pengar och massor tid på det här körkortet och äntligen har hon fått det!

Det firade vi med grymt goda vitlöksbröd och god Americana-pizza (bara massa kött!) på Riva, efter jobbet. Det var soligt och varmt på kvällen (stackars alla studenter blev ösregnade på!), vi skvallrade och filosoferade om livet och våra framtida barn och det kändes gött att leva.

I juli blir det du, jag, en liten bil, grym musik och roadtrip genom Östergötland! Älskar dig, vännen!

Söta Sofie har uppgraderat till en iPhone 5 och tar nu lika mycket matbilder som jag

Pizza med mozarella, oxfilé, bacon, fläskfilé och kantareller

Ett jazzband körde live och livet var gött

No comments: