2013-06-19

God kväll!

Ja, då var det redan onsdag. Galet vad veckorna bara flyger fram. Nu är det bara en jobbdag kvar, sedan drar jag och min babe Erica till Budapest! Ska bli så roligt! Var lite oentusiastisk de senaste dagarna eftersom mamma mått så dåligt, men känner nu att det ska bli roligt. Erica är en av mina bästa vänner och har verkligen alltid funnits där för mig. Hon måste vara den som ger mig mest komplimanger av alla jag känner inklusive Anthony, haha. Nej, men hon är en underbar tjej som stöttar sina vänner till 100% och jag hoppas vi håller kontakten för alltid...

Idag har jag jobbat med midsommarglada kunder, käkat massa tårta och gått på ett svettigt bodypump-pass. Jag har läst en del om träning och har förstått att bodypump inte är den mest effektiva träningspasset, men det roligt och jag märker resultatet på mig själv! Träning ska ju vara roligt! Tycker att det är grymt kul att märka att man kan lyfta tyngre och göra sina reps mer korrekta för varje gång. Samtidigt är det så klart bra att kombinera med konditionspass och andra styrkeövningar.

Det är mycket bloggar om träning just nu, men jag har märkt att när det är som jobbigast känslomässigt, tränar jag också mer. Det är ett sätt för mig att fly vardagen en stund och må bra. Och äta. Jag älskar att äta. Jag önskar nästan jag kunde vara en av dem som inte äter något när de är ledsna. Jag äter jämt, när jag är ledsen, glad... Ingen risk för ätstörningar här inte.

Ska blogga bättre, lovar. Men nu, sova. Blir lång dag i morgon. 8.45-18.30.

1 comment:

BFF said...

Kärlek till dig min fina vän <33 och right back at ya! Din omtänksamhet och generositet är en inspiration för oss som finns i din närhet. Ska bli så kul i helgen!!