2013-06-28

Thank God it's Friday!

Hallå vänner! Har ni haft en bra fredag? Min fredag är lugn (surprise!). Jobbade 10-19 som vanligt och satte i mig kladdkaka med grädde och jordgubbar idag igen. Måste seriöst sluta fika hela tiden, känner mig tjock. Matkoma hade jag hela eftermiddagen och även när jag kom hem från jobbet. Tänkte gå ut och springa för att smälta fikat lite innan jag käkade middag. Sagt och gjort, gick upp på mitt rum, satte på mig löparbrallorna och lade mig i sängen för att ladda mobilen en stund. Somnade och vaknade kl 21, haha. OMG. Var tydligen ganska trött efter denna vecka. Det har ju varit mycket oronde för mamma och tidiga morgnar med min älskling.

I morgon tänkte jag stiga upp tidigt och springa innan jobbet. Får se hur det går... Men jag måste träna, blir ju tjock! Med en liten bild på världens gulligaste Leon önskar jag er en trevlig helg! 

No comments: