2013-06-20

Sushi och äppelpaj

God kväll mina turturduvor. Vad gör ni en het fredagskväll som denna? Förstår ni att det var 25-gradigt idag och förmodligen ännu varmare i solen?! Vad jag älskar Sverige på sommaren! 

Idag kramade jag om min tant Monica extra mycket och länge eftersom hon går på 4 veckors semester nu. Kommer att sakna henne! Tur nog har jag några favvosar kvar ett par veckor till... 

Efter jobbet hämtade jag sushi på Kikkosan (beställde till kl halv sju, men de började på min beställning när jag kom kvart i sju... Inte bra!) och cyklade hem till syrran. Vi börjar få rutin på våra myskvällar. Jag leker med Leon och vi turas om att käka. Sedan går hon och blandar mjölk medan jag förbereder Leons bad. Sedan badar vi lilla älsklingen. Leons mamma matar honom medan jag diskar och sedan vaggar jag honom tills han somnar medan hans mamma borstar tänderna och förbereder sig för sängen. Myskväll! Det är verkligen fantastiskt och en stor lyx att ha en fin liten kille så nära sig. 

Sushi från Kikkosan och nappflaskor och nappar i en salig röra! Livet som moster!

Fina mamma Teresa med gulleplutten! Det var så varmt i hennes lägenhet, så det blev en naken bebis!

Syrran hade gjort äppelsmulpaj som var himmelsk! Det blir nog en housewife av henne så småningom!

Gullegrisen var extra pratglad och lekte länge med moster

No comments: