2013-06-01

Mardröm

Jag fick ingen bra start på helgen. Sov konstigt i natt och hade mardrömmar om att Anthony var otrogen mot mig för att vi bråkat. Såg hela nakna akten framför mig, lite traumatiskt... 

Sedan vaknade jag för att skypea med Anthony och vi gick igenom våra visumpapper som vi ska komplettera vår ansökan med. Jag blir så trött. Alla frågor om han gjort detta eller skrivit på detta eller kopierat detta gav mig bara svaret NEJ från honom. Vad ska jag göra?! Han fick mina grejer i onsdags och jag hade hoppats att han skickat in allt innan helgen. Men icke. Hoppades iaf att han hade allt när vi gick igenom det idag. Men icke. Han ska skicka in det nästa vecka senast fredag. Jaha. Det är JUNI! Trodde jag skulle på visumintervju i april-maj...

Så trött på att tjata. Borde ha tagit tag i det själv. Men då höll jag ju på att plugga till FPGEE. Ja ja, ingen idé att klaga mer. Har provat att vara bitchig och snäll, uppmuntrande och kommenderande men inget funkar. Får väl flytta dit när det blir klart... Nästa år kanske. 

No comments: