2013-06-04

Söndag...

... Tänkte jag skriva, eftersom jag var ledig idag och tror att det är söndag. Man blir helt messed up när man är ledig mitt i veckan. Men jag ska inte klaga, haha. Jaha, vad mer har jag gjort idag då? När jag kom hem från träningen, käkade jag lite brie och jordnötssmör med kex (yummy!) och lade jag mig sedan på sängen och skulle "pusta ut" lite. Min kära lilla Lena ringde och väckte mig 30 minuter efter! Perfekt powernap och perfekt sätt att vakna upp på.

Det var verkligen evigheter sedan jag pratade med henne ordentligt och snart ett år sedan vi sågs sist! Galet. Vi brukade höras i alla fall någon gång i veckan. Men livet kom som vanligt emellan. Insåg hur mycket jag saknat henne och hennes röst. Vi försökte boka in en helg att ses, men det blir nog inte förrän augusti. Jaja, bara vi ses innan jag flyttar är jag nöjd (med mitt te, internskämt!).

Kollade på Facebook och vi har 108 bilder tillsammans, min fina soulie! 108! Det är lite galet med tanke på att vi "bara" har känt varandra sedan 2009... Puss på dig, fina!

Här är några av våra bilder tillsammans...

Efter Lenas wake-up call (bokstavligt talat) käkade jag lite middag med föräldrarna. Lagade till lite matlådor också, gjorde korv stroganoff och kokade sparris. Sedan gick jag förbi Coop och köpte mjölk och bröd. Ja, intresseklubben antecknar, hoppas jag?

1 comment:

Klappa varg... said...

Har saknat dig med, babe! Kändes skönt att få prata med dig och höra hur du har det istället för att bara stalka dig på bloggen ;) Det va good times, good times i staterna... haha =) Klart vi ska SES innan du åker, u know it! O vi ska såå dricka iste då. Du är stark som mäktar med allt omkring nu. Keep on going, girl! Love u<3