2013-06-12

Min avskedsfest med Wasarna

Hallå vänner!
Var helt utpumpad när jag kom hem igår efter en lång dag och hade sådan magkatarr så jag gick och lade mig nästan direkt. Men här kommer lite bilder från igår! Det var en fantastisk afton med massa skratt, nostalgi och till och med några tårar. Älskar er, mina underbara "tanter"!

Hela gänget minus fotografen Monica käkade grekiskt på Afrodite! Mina damer hade ordnat med världens finaste snacks-tallrik med ost, köttbullar och jordgubbar i personalrummet, men glömde ta bild!
Fick skjuts hem av extrapappan Ingo (Monicas man) i deras nercabbade bil! Lyx!

De körde en presentlek med mig där jag fick plocka upp en present i taget och komma på varför de associerade dessa presenter med mig själv. Det var allt möjligt, ser ni! Så himla roligt och gulligt! Ska förklara lite mer kring presenter sen, om ni är intresserade. Vispelade också ett Östgötska-quiz, haha!
Den "riktiga" presenten bestod av ett vackert handgjort och specialbeställt kakfat!  

Hemma! Trött och sleten, men så glad! 

No comments: