2013-06-23

TRÖTT

Åh, jag är helt helt helt slut. Borde packa upp och gå och tvätta håret (som inte har blivit tvättat sedan fredags, TMI, jag vet!). Istället sitter jag här framför min älskade laptop, som jag har saknat så mycket. Haha, skämt åsido. Jag har haft en fantastisk, mysig, avslappnande och fartfylld helg (det blir alltid så intensivt när vi reser tillsammans, haha!) tillsammans med fina Erica och det var kul att träffa min gamle gymnasiekompis Sandra igen. Har massor fler fina bilder att visa er, men det får bli en annan dag. Nu måste jag tvätta håret och sedan sova. Omedelbums!

I morgon väntar en lång dag på jobbet. Klockan 8.00 ska jag vara där och slava med nya kampanjen med Bettan (eftersom våra två egenvårdsansvariga är på semester), sedan blir det jobb till kl 18.30. Kommer att vara ganska mör i morgon, alltså... God natt på er, fina vänner!


No comments: