2013-11-19

HIIT nummer 3!

Gudars, vilken stressig dag... Det verkar som vår nya pharmacist och vår apotekschef inte riktigt är på "the same page"... Hon är noggrann, övertrevlig mot kunderna och prioriterar kvalitet. Han är snabb som blixten, tänker ständigt på att förbättra  vår statistik, är bättre på att sålla bort onödigheter, och bryr sig om kvantitet. Så det är lite frustrerande för båda att jobba med varandra. Detta påverkar förstås stämningen i apoteket och teknikerna  verkar vara på Gabes sida, eftersom de har jobbat med honom längre och han är chefen. Jag blir lite klämd i mitten då eftersom jag är helt ny. T.ex Gabe ville att jag skulle sitta med computer training idag men en tekniker hämtade mig på eftermiddagen eftersom det var så kaotiskt i apoteket... Som sagt, jag är inte särbehandlad i alla fall.

Men jag tog mig till gymmet idag i alla fall! Körde HIIT igen. Kör fortfarande 15 s intensiv och 1 minut vila, ska öka snart... Klämde även in ett benpass idag. Tre set vardera av benböj, baksida respektive framsida lår och sist men inte minst, utfall. Får se om jag kan gå imorgon... Stolt över mig själv! 

Klockan är bara 22, men jag är så trött... Ska nog sova snart. Vi skulle gå och lägga oss kl 23 igår, men vi myste till halv ett. Jobbigt att gå upp kl 7 då... 

Den här tjockisen måste bli fit! 

No comments: