2013-11-25

Manic Monday!

Det var en busy busy Monday idag. Jobbade verkligen non-stop från kl 8-16.30 med en 30 minuters lunch. Teknikerna är trevliga och hjälpsamma, men det är svårt att komma in i gänget. Gabe, min chef är upptagen jämt och tar sig inte så mycket tid att lära känna en. Den andra farmaceuten verkar mest irriterad på mig och dem fel jag gör som ny intern. Tar väl lite tid innan man hittar sin "roll" i gänget... Suck... Saknar verkligen min familj och vänner här.

Efter jobbet kom svärmor och vår contractor förbi. A och dem hade varit hos dem som godkänner ritningar för vårt terasstak. Det är inte riktigt klart ännu, men vi hoppas få börja bygga det snart. Sedan var vi och käkade sallad och goda urban fries på Jack's. Mysigt att träffa A's mamma som varit i Las Vegas i några veckor. Nu ska jag snart sova. Ska gå upp kl 6 i morgon. Ja, det är en stor grej för mig, haha.

Det var dimmigt när jag körde till jobbet i morse!

No comments: