2013-11-06

Några bilder...

... Från min onsdag som började bra. Min pharmacy manager i Lincoln ringde och frågade om jag fått mitt work permit ännu. Tyvärr. Så nu är vi inne i en "waiting period" sade han glatt. Han verkar väldigt trevlig och bra. Hoppas det blir bra!

Sedan har jag gjort mer kanderade valnötter till min älskling och svärmor som älskar dem. Provade det här receptet från Martha Stewart denna gång. Det blev riktigt gott! Mumsigt att ha i sallader eller bara käka som snacks.

Sedan var jag ute och sprang en snabbis. Ska umgås med svärmor och A's moster idag, så kände mig lite stressad. Men en kort runda blev det i alla fall. Har så sjukt mycket träningsvärk i baken och benen, så det gick lååångsamt... 

Bara 3 km idag!

Kanderade valnötter!

Svarta naglar och svarta smycken - hösttecken!

No comments: