2013-11-04

Och så var det måndag igen!

Kuriosa om mig: Jag hade nästintill fobi för att börja en mening med "och" fram tills några år sedan. Till och med min svenskalärare i gymnasiet sade att det var ok att börja en mening med "och", men jag totalvägrade och tyckte det såg så konstigt ut. Haha. Det är tur att man blir äldre och klokare!

Min måndag rivstartade med att jag gick upp kl 7.30 för att ha ett skypemöte med min handledare om e-utbildningen. Blir förhoppningsvis klar med det denna vecka. Vi har satt en inlämnings-deadline den 18 november. Hoppas att mitt work permit kommer lagom till det så jag kan börja mitt internship innan november är över!

Sedan har jag (förutom att latat mig hela förmiddagen) diskat, satt igång diskmaskinen, städat spisen och städat bägge badrummen. Ingen dålig housewife... Ska iväg till gymmet en sväng och köra ett ben och core, tänkte jag. Sedan blir det jobb hela dagen!

TGIM - Thank God it's Monday!

No comments: