2013-11-07

Uträttat ärenden!

Hallå vänner. Jag börjar redan bli liiite trött på att köra absolut överallt. Idag har jag varit på CVS pharmacy, satt in cash på kontot på Wells Fargo, donerat kläder till Goodwill, kopierat ritningar på Staples, returnerat en skjorta på Ross... Körde, parkerade, körde, parkerade... Ja ja, ska inte klaga, jag har en fin bil, solen skiner och det är perfekt väder ute.

Nu ska jag jobba resten av eftermiddagen. Vill gärna bli klar med första utkastet av det här projektet denna vecka! I kväll blir det förmodligen gym och entimmes helvetisk core-pass. Jag och A ska bli fit till bröllopet, haha!

Har lagt till en ny "tag" på bloggen: America! - där kan ni läsa om alla konstigheter och roligheter som jag upplever här i Amerikat.

Brunch - surdegsbröd med rester av kycklingschnitzel, sallad, avocado, majonnäs och chilisås!

Ritningar över vår trädgårds nya tak och kvitto från Goodwill

No comments: