2013-11-16

Min fredag!

På fredagen fick jag spendera halva dagen med att jobba poteket och halva dagen med computer training. Det var roligt! Det är totalt ungefär 40 timmar framför datorn och jag har redan gjort 20 timmar på 1,5 dag. Fick jobba med Gabe igår, som är apotekschefen. Han är väldigt hjälpsam och är van att träna upp interns. Känns bra att vara på det apoteket de kommande 6 månaderna.

Igår kväll var vi på den näst sista lektionen för marriage preparation. Det var lärorikt och till och med A tyckte det var ok. Men efter det var jag helt slut. Kom hem till ett mail om att jag måste komplettera massa på mitt e-utbildningsprojekt eftersom jag SKICKADE FEL VERSION! Då brast allt. Det var som all ångest och stress som samlat på sig under dessa tre månader bara exploderade. Jag var så arg och bara grät och grät. Jag saknade min mamma. Jag kände mig så stressad. Jag var bara så trött på att försöka göra allt perfekt. A visste inte vad han kunde göra. Han kan verkligen inte hantera mig när jag är ledsen. 

Men jag mår bättre nu. Behövde bara få det ur systemet som man säger. Här nedan ser ni bilder från min computer training, vårt minimala lunchrum, trött tjej som äntligen fått en vit rock och mina goda taco-pizzor jag gjorde till A efter jobbet igår.




No comments: