2013-11-03

Skön söndag

Vår söndag började lite lugnare än lördagen... Vi gick upp sent och A lagade brunch till lycklig mig. Det blev hash brown (stekt potatis), ägg och stekta champinjoner! Lite salamig och god ost till det, mmm. Efter brunchen chillade vi framför tvn och kollade på House Hunter International (ett program A vill vara med i när vi flyttar till Sverige). Vi kollade typ tre avsnitt och käkade tårtrester från igår. Så skönt att bara slappa med min älskling. 

Men runt kl 14 försökte vi aktivera oss och begav oss ut i naturen! Vi körde till en strand och försökte hitta en rutt, men vi hittade ingen, så vi begav oss ner till Sac State och gick vid Sacramento River istället. Kollade på Moves efteråt och såg att vi sprang 3 km och powerwalkade 3 km. Inte illa! Det var väldigt mysigt att vara ute och gå tillsammans. Vi har båda många minnen från Sac State, så det var väldigt roligt att gå på campus tillsammans och dela minnen. 

En rolig sak som hände: När jag och A gick vid ån cyklade en äldre, välvårdad herre förbi och sade "I saw you guys on the other side of the river, I just wanted to say: you're a lucky guy!" till Anthony. Anthony bara skrattade och tackade och jag rodnade. Folk är verkligen roliga ibland...

Vår goda brunch!

Mmm, caramel crunch chocholate mousse cake!

Min älskade på stranden

Det var en väldig fin dag men det blåste lite kallt

Sac State campus är väldigt fint på hösten

Vi gick ner till ån och bron (som är en replika av Golden Gate-bron)

Glad tjej framför Union-byggnaden där många timmar spenderades med Lena och gänget!

Hornet's nest där vi käkade lunch - kommer du ihåg, Lenis?

Höstfärger!

Vi svängde förbi en cykelaffär där A provade en ny cykel...

1 comment:

LaiWah said...

Åååh, vilka flashbacks jag fick nu! Minns mkt väl våra luncher där med både James, Matt, Sam mfl! Det var inte igår...att tiden går så fort! Ska definitivt besöka Campus ni Juli 2014... :) Saknar fina dig! PUSS <3