2013-11-29

Äntligen fredag!

Så känner jag varje fredag nu! Så skönt med helg! Och det verkar vara sista lediga dagarna innan jag jobbar 8 dagar i rad! Harraguda. De är inte nådiga mot en stackars intern. Kolla in schemat nedan! Nästa helg är jag ensam tekniker, oj oj oj. Ja, de får väl skylla sig själva om det går lite långsamt. Det är tufft att jobba här. Jobbklimatet är tufft och kallt, inte mysigt, omhändertagande och personligt som i Sverige. Har iofs bara mysiga Wasen att jämföra med. Men men, får slava här några år och spara pengar.

Åkte förbi gymmet på vägen hem. Körde lite överkropp idag. Kände mig stark. Sedan kom jag hem till middag som var färdigt. Kyckling i ugn och potatis, mmm. Thanks love.

Bilder på mitt schema, min nya härliga, superlätta dunjacka från Calvin Klein och kex som smakar kyckling. Ni måste prova! Beroendeframkallande!



No comments: