2013-11-17

Shopping day!

Några bilder från min underbara shoppingsöndag med min älskling. A tyckte att jag varit så duktig på sistone att jag förtjänade en shoppingdag i Vacaville! Det slutade dock med att A köpte nästan lika mycket som mig, haha. Men det förtjänar han också som har jobbat så hårt på sistone. Vi käkade brunch och åkte sedan till Vacaville som ligger typ 40 minuter härifrån. Powershoppade i typ 2-3 timmar och kom ut med en maffig nota på ca $750. Men vi försvarar oss med att vi köpte jobbkläder och jobbskor till oss båda! Sådant får kosta! Får leva på hemlagad mat resten av månaden...

Började dagen med att Facetimea med min solstråle Leon! Han är som en vitaminkick och det var så längesedan jag fick min Leon-kick...

Det blev brunch på Mimi's café innan shoppingen, vi båda käkade egg benedict, mmm!

Kolla in solnedgången! Tog denna när vi stannade till vid ett fruktstånd och köpte frukt!

Förutom massa frukt  köpte vi okra-chops och pork cracklin (typ baconsnacks)!

Resultatet från vår shoppingdag! 

En glimt av vad jag köpte - bara jobbkläder som sagt. Walgreens har en ganska sträng klädkod: blus, polotröja eller skjorta upptill...

... Och "slacks" (kostymbyxor) eller kjol (som går över knät) nedtill! Check, check och köpte  även superbekväma jobbskor från Rockport (med Adidas-sulor!) 

En glimps av vad A köpte...

P.S. Vet inte varför bilderna är så konstiga..? Det är som om Blogger retuscherar dem automatiskt när jag laddar upp dem. Dåligt!

No comments: