2010-08-04

Het eller fet?

Jag kom plötsligt in på mitt webcam-album på Picasa och blev alldeles fascnierad. Vilken babe jag var i USA! Ser ni suget i blicken? Ser ni poserna? Ser ni vilket självförtroende tjejen har? No wonder I scored every night! HAHA. Det gjorde jag inte... Faktumet är att de flesta bilderna där jag är som hetast är efter att jag träffade A. Jag antar att kärleken gör en vacker...

...

... Lite väl klyschigt, men jag vet nog att ni gillar't! I alla fall, så fick jag ett sms från min syster idag om att vi ska stylas, sminkas och fotas ihop hos Stockholm Stylisterna på fredagen 13 augusti. Det ska bli roligt, men då får jag inte se ut som jag gör nu. De där favorit-chipsen, mammas mat och midnattsnacksen har inte varit nådiga mot min kropp. Ser mest ut som en bulldeg just nu... Låren dallrar och magen skuttar åt alla håll... Jag måste liksom anstränga mig för att vara snygg, cool och sexig på webcamen inför min pojkvän. Inte okej.

Har alltså en vecka på mig att bli het igen. Ready, set, go!


Naffe x 10

No comments: