2010-08-13

OXID

Fötterna värker, svettiga kroppar som svalnar och solen går upp över Stockholm stad. Ah, ännu en kväll ute i dimman i mitt älskade Stockholm. Det var 3-4 år sedan jag var på Oxid, men det är fortfarande samma gamla vattenhål för mini-brats och andra kids med gamla goda låtar... Syrran och jag mötte dock upp ett Fried Rice-gäng och slöt oss till deras danscirkel. Det var svettigt, varmt och "woooow" som syster min skulle uttrycka det. Vi blev bjudna på rosé och efterfest. Vi tackade bara ja till det första. Yay.

Nu ska jag sova och käka Lantchips. Eller kanske inte i den ordningen... I morgon blir det att träffa F och gå på Grönan med min älskade syster. Här kommer de andra bilderna från photoshooten idag.

...

Min dator krånglar. Ni får se bilderna imorgon. Puss

No comments: